Misja Handel – wyposażenie galerii handlowej UNO w Algierze
Program „KOZIOŁEK”
Organizacja Bezpośredniej Sprzedaży Polskich Produktów Spożywczych
w Centrach Handlowo-Komercyjnych w Algierii
Organizator
Centrum Ekologii i Promocji Gospodarczej
Realizator
Klaster Polsko-Algierski
I. Misja i Cel Programu
Misją Programu jest przełamanie barier na algierskim rynku, neutralizacja czynników negatywnych podanych poniżej i wykorzystywanie wszelkich innych możliwości, które mogłyby wpływać pozytywnie na rozwój sprzedaży polskich produktów.
Takimi możliwościami jest między innymi wykorzystanie wiedzy i potencjału Stowarzyszenia CEiPG, jego kontaktów i możliwości w Algierii.
Misja ta będzie realizowana poprzez stworzenie systemu sprzedaży detalicznej i hurtowej w oparciu o wybrane Centra Komercyjno-Handlowe, a następnie sklepy algierskie, firmy importujące produkty spożywcze do Algierii, partnerów w Algierii.
Powstanie polska marka „KOZIOŁEK”, która będzie rozpoznawalna w Algierii, widoczna zarówno w wielkich obiektach handlowych największych miast Algierii, jak i w lokalnych sklepikach osiedlowych, pod którą będziemy mogli wprowadzać na rynek dowolne produkty spożywcze. Marka ta będzie firmowała dobre polskie produkty na wybranych regałach w wybranych obiektach handlowych.
……………….. cd ……………………………….





































