Misja Handel – wyposażenie galerii handlowej UNO w Algierze


Program „KOZIOŁEK”

Organizacja Bezpośredniej Sprzedaży Polskich Produktów Spożywczych

w Centrach Handlowo-Komercyjnych w Algierii

Organizator

Centrum Ekologii i Promocji Gospodarczej

Realizator

Klaster Polsko-Algierski

I. Misja i Cel Programu

Misją Programu jest przełamanie barier na algierskim rynku, neutralizacja czynników negatywnych podanych poniżej i wykorzystywanie wszelkich innych możliwości, które mogłyby wpływać pozytywnie na rozwój sprzedaży polskich produktów.

Takimi możliwościami jest między innymi wykorzystanie wiedzy i potencjału Stowarzyszenia CEiPG, jego kontaktów i możliwości w Algierii.

Misja ta będzie realizowana poprzez stworzenie systemu sprzedaży detalicznej i hurtowej w oparciu o wybrane Centra Komercyjno-Handlowe, a następnie sklepy algierskie, firmy importujące produkty spożywcze do Algierii, partnerów w Algierii.

Powstanie polska marka „KOZIOŁEK”, która będzie rozpoznawalna w Algierii, widoczna zarówno w wielkich obiektach handlowych największych miast Algierii, jak i w lokalnych sklepikach osiedlowych, pod którą będziemy mogli wprowadzać na rynek dowolne produkty spożywcze. Marka ta będzie firmowała dobre polskie produkty na wybranych regałach w wybranych obiektach handlowych.

……………….. cd ……………………………….